Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Helen Westerlund - 5 maj 2014 22:28

Nu har det gått ett tag sen sist. Har varit upptagen och inte haft ork helt enkelt.

På valborg grillade vi och spelade kort men sen ville dom andra hem vid sjutiden. Hade sett fram emot valborg så jag var inte så glad. Som tur var ringde min bästa syster och frågade om jag ville göra något, så vi drog till Borlänge till Flamman och hade kul! Tur att hon räddade mig räddade mig från sämsta kvällen.

Fredag bjöd också på utgång i Borlänge fast med Louise, Isabelle, Petra och Emma. Roligt var det iallafall.

På lördagen hjälpte Anna, jag och Musse mamma att flytta. Vi åkte till Borlänge och hämtade möbler och sen bära upp och fixa i lägenheten. Hon flyttade på riktigt den dagen och sov där. Det var första natten jag sov ensam i min egna säng på nästan två år! Lycka. Tror inte det sjunkit in än att hon flyttat. Men det kommer sen säkert. Jag tycker om mamma men vi kan inte bo tillsammans. Vår relation till varandra har blivit sämre under tiden hon bott här och förhoppningsvis ska det blir bättre nu. Jag själv ska också må bättre hoppas jag.

Idag åkte jag med Erikshjälpen till Gävle. Vi åkte och tittade på deras affär där. Helt okej men var riktigt trött. Gävle är superfint iallafall!

Nu tänker jag sova så jag orkar upp imorgon. Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards