Alla inlägg under december 2016

Av Helen Westerlund - 3 december 2016 13:28

Månadens box är jag supernöjd med!
Den innehöll:
Kokosvatten
Vitamin Well
Silicatabletter för hår och naglar
Två Friggs te (kryddig chai och äpple, kanel, hibiskus)
Nötbar
Två Semper smoothies
Läppbalsam från Klinta (hallon)
Cooler pad till shake

Av Helen Westerlund - 3 december 2016 13:20

Äntligen fick jag sovmorgon! Har längtat efter det och ledig dag.

Åt naturell lättkvarg toppat med mangosmoothie och linfrön och en macka med vegokorv till frukost. Ett glas c-vitamin till det.

Drog till gymmet direkt efter. Jag tränade triceps, axlar och bröst i sammanlagt en halvtimme ungefär och avslutade med tabataintervaller på löpbandet.

3 min gång 6,0
2 min jogg 8,0
20 s löpning 13,0
10 s vila
x8
70 s vila
20 s löpning 13,8
10 s vila
x8
2 min gång 5,5

Ett intervallpass på 15 minuter alltså! Perfekt när man inte har så mycket tid och vill köra hårt. Det är ju lätt att lägga på en till intervall eftersom de är så fort över. 8 stycken på 4 minuter! Det var första gången jag provade dessa och är helnöjd! Kommer definitivt göra det igen.

Ovido - Quiz & Flashcards