Alla inlägg under april 2017

Av Helen Westerlund - 26 april 2017 22:17

Imorse klev jag upp halv 7 och gjorde frukost till Gabbe som kom hem från jobbet. Jag gick och la mig igen med honom och sov till halv 11. Är man trött så är man.

Jag drog iväg till gymmet och körde ett ryggpass när jag vaknat. Rygg är ändå rätt skoj att köra. Senare på eftermiddagen åkte jag och Gabriel till Borlänge och gick i lite affärer och käkade med Jolin och Emil. Jag hittade lite myskläder bl.a Det är ungefär det jag klär mig i mest, något som är lätt att ta av och på på jobbet.

Nu är det sovdags för min del. Jobb imorgon bitti. Night!

Slängde ihop en pasta på glutenfri pasta, tomatsås, grönsaksbullar och spenat. Mums!

Av Helen Westerlund - 18 april 2017 00:31

Denna påskhelg har varit lång. Minst sagt. Har jobbat fredag-måndag och vi har varit en personal kort. Jag har suttit på vak men nu är det över. Och jag är helt slut. Jag har legat och sovit i soffan och ska flytta över till sängen strax. Det har varit dåligt med både mat och träning i helgen. Har ätit en matlåda om dagen och godis, inte mycket mer än det..

Hur som helst ska jag ta min helg nu. Vi hörs!

Av Helen Westerlund - 15 april 2017 22:52

Hej! I flera månader har jag tänkt skriva ett inlägg men jag är helt enkelt för lat. Ligger i sängen och funderar på livet och för att slippa släcka lampan och sova skriver jag nu ett inlägg.

Det har egentligen inte hänt så mycket sen sist. Vi har bytt gym till Måbättre, jag tycker träning är roligt igen, jag har blivit vegetarian och även pälsdjursallergiker och jag har blivit fast vikarie. Ungefär så. Det var en del ändå.

Vi hörs igen (lovar)

Ovido - Quiz & Flashcards