Alla inlägg under september 2016

Av Helen Westerlund - 9 september 2016 23:22

Imorse åt vi frukost tillsammans. Det är inte ofta det händer. Mysigt är det iallafall!


Idag jobbade jag sista dagen på schemat. 6:45-16:15. Dag 16 av 16. Äntligen har jag tagit mig igenom 16 dagar i rad! Och jag är så glad över att få vila! Dock kändes det lite tråkigt att ta hem allt ut skåpet...kommer visserligen jobba lite då och då men jag börjar ju nytt jobb så blir nog en del där, på Skedvigården.

Efter jobbet åkte vi till Dalarasten och blev bjudna på plankstek av Gabriels mormor, tillsammans med bror och kusin. Mums.

Av Helen Westerlund - 9 september 2016 23:14

Slängde ihop en var sin gratäng till Gabriel och mig härom dagen.
Blomkål, broccoli, iMat och lite kryddor. I hans hade jag i bacon och min blev vegetarisk med quornbitar. Jag rev över parmesan till sist.

Väldigt enkelt och gott!

Av Helen Westerlund - 9 september 2016 23:09

På förmiddagen på jobbet satt jag och tänkte på hur bra allt känns.

Jag bor i en fin lägenhet med min underbara kille, mina älskade katter, räkorna och 2 malar.
Jag jobbar just nu på ett jobb jag verkligen trivs med, med fina kollegor och snälla gamlingar.
Jag har körkort och nu även en egen bil. En Clio som är MIN.
Jag har äntligen fått helg efter en lång rad med jobb.
Och om några dagar åker vi till Korfu och bara njuter i värmen.

Jag har det så bra nu. Skyndade mig hem från jobbet helt lycklig. För jag mår bra.

Ovido - Quiz & Flashcards