Alla inlägg den 21 september 2015

Av Helen Westerlund - 21 september 2015 21:13

Igår när jag kom hem från jobbet (Norden) hade mitt hjärta lagat mat och gjort fint. Vi åt lax i citronsås med ugnsstekta rotfrukter och ett var sitt glas rosévin. Efter det dukade vi fram rotfruktschips, dipp och naturgodis och satte oss i vår (nya) soffa och såg en film. Chappie såg vi och jag rekommenderar den verkligen!

Idag skulle jag jobba 13-17 på fritids i skolan i Gustafs men blev inringd att vikka i förskoleklassen från 10. Det blev att jag hoppade över till ett annat schema så jag hamnade i klass 1 istället. Gick väl bra fast väldigt rörig dag och kände mig rätt vilsen. Har sagt att jag inte vill vara i förskoleklassen eller uppåt, vara med små barn, men får väl gå får den här gången. Har ju så svårt att säga nej. Så jag jobbar i klass 1 igen imorgon och fritids sen, 8:30-17.

Nu tänkte jag plugga lite körkort innan PH!
Ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards