Alla inlägg den 25 juni 2016

Av Helen Westerlund - 25 juni 2016 10:36

Igår firade vi 1 år tillsammans. Vi har ju hängt ihop längre än så men 24/6 är datumet.

Denna kille är fan livet. Helt jävla underbar. Han är det finaste jag vet och gör mig så lycklig. Min ängel.

Jag älskar dig Gabriel.

Av Helen Westerlund - 25 juni 2016 10:32

Jaha, då var det midsommar igen. Helgen alla längtar till. Det är här det vänder, nu går vi mot hösten. Fy.

Jag jobbade 7-14 igår och sen åkte jag och G till hans släkt och firade midsommar. God mat och lekar och det var jättetrevligt! Man kan säga att det var första gången jag fick känna på riktigt midsommarfirande.

Jag somnade halv 10 igår och sov jätteskönt, trots ensam natt. Sitter på jobbet nu och har en lång lucka. Slutat 12 och börjar 14 igen så ska hem och sova en stund med G. Ingen större lust med det pga solen och den goda sömnen men för att orka hela dagen så behöver jag nog.

Ovido - Quiz & Flashcards