Alla inlägg den 6 juli 2016

Mat

Av Helen Westerlund - 6 juli 2016 00:16

Har inte varit speciellt nyttiga måltider men nu har jag gjort matlådor så att det bara är att snabbt värma på en sån.

Av Helen Westerlund - 6 juli 2016 00:11

Äntligen har vi varit och köpt ett nytt gymkort! Har längtat efter det.
Igår körde jag (såklart) rumpa/ben. Min favorit! Gissa träningsvärken idag....

Idag tog jag 35 minuter på cykeln. Svetten bara rann och det är så underbart. Jag blir ju väldigt röd i ansiktet vid konditionsträning men det är något jag måste sluta skämmas över. Det hindrar mig många gånger.
Hur som helst slår inget när det rinner i ansiktet.

Dop

Av Helen Westerlund - 6 juli 2016 00:04

Jag, Gabriel och Anna var på dop i Märsta för våran kusins barn. Fint dop och massvis med mat. Trevligt!

Ovido - Quiz & Flashcards