Alla inlägg den 7 maj 2017

Av Helen Westerlund - 7 maj 2017 23:09

Måste visa min nya tattoos! Räven tog 5 timmar men så värt det. Är jättenöjd!

Nr 11 jag gjorde veckan före med Anna.

Av Helen Westerlund - 7 maj 2017 23:02

Jag förstår inte varför det går så dåligt att uppdatera här. Jag har så mycket annat för mig så jag har varken tid eller ork. Vi säger så iallafall.

Tänkte skala av lite på kroppen nu i maj och fokusera på kondition så igår blev det 45 minuter på cykeln och sen ca 20 minuter mage-ish (gjorde lite allt möjligt).

Idag fick jag sällskap till gymmet för en gångs skull och jag tränade mage och ben (typ endast ass). Love it!

Åt en kompott av allt möjligt till middag. Rösti, schnitzel, en köttbulle och diverse grönsaker. Ser fint ut på tallriken.

Sovdags för min del nu för nästa vecka blir en lång en. Jobbar nästan bara långa pass och delad tur på söndag. Jaja, det fixar jag!
Godnatt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards