Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Helen Westerlund - 8 juni 2014 23:12

Jag och några fler ordnade en överraskningsfest åt Emma som fyllde 20 år igår. Det har varit ganska jobbigt med allt planerande men i slutändan blev festen suverän!

Alla hade tackat nej när Emma försökte ordna en fest för sig själv så hennes humör var inte på topp den stackaren. Men där stod vi allihopa i köket och överraskade henne med sång och ballonger. Hon hade ingen aning alls även fast jag råkat försagt mig flera gånger.

Vi grillade, drack, spelade kubb och hade det supertrevligt. Sen åkte vi till Borlänge och gick ut på krogen där.

En toppenkväll med tjejerna måste jag säga! Och huvudsaken att Emma blev överraskad och att hon hade en awesome 20årsdag!

Av Helen Westerlund - 8 juni 2014 22:00

Det blev inget inlägg i torsdags som jag lovade. Har varit rätt upptagen.
I onsdags och torsdags var jag på introduktion på Skönvik. Det var läskigt men har ju två dagar kvar av introduktion denna vecka som kommer. Efter det kan jag bestämma hur jag ska göra.

I fredags och lördags jobbade jag i Gammelgården på cafét där. Så jag är nu timvikare där! Mitt första riktiga jobb. Känns bra. Det är kul att få jobba med Anna också och det är ett chill jobb. I fredags var det smockat med folk eftersom det var nationaldagsfirande där. Jobbade sju timmar men kändes som tre högst. Tiden gick otroligt fort. I lördags jobbade jag bara fyra timmar och vi satt bara och pratade och spelade kort och hade det trevligt. Samtidigt som vi tjänade pengar. Awesome.

Imorgon har jag praktik på erikshhälpen. Känns som det var länge sen jag var där nu! Nästan en vecka ju. Som jag känner nu blir det nog där jag kommer jobba i sommar. Anställningspappren ligger där och väntar på mig. Men jag tror iallafall jag har en plan hur jag ska göra.
Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards