Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Helen Westerlund - 13 augusti 2014 22:36

Igår tvingade jag mig själv ut på en promenad. Ett varv runt kyrkan var det tänkt(ca 15 min) eftersom jag fortfarande är lite snorig från förkylningen. Men jag kan verkligen inte låta bli att springa så istället sprang jag min 4km-runda + pw ett varv runt kyrkan. Kändes bra efteråt eftersom jag inte varit ute och joggat på flera veckor nu.

Idag är det onsdag vilket betyder att jag började jobba halv 12. Vi hade 117 gäster i cafét, dvs rätt mycket. Så tiden gick relativt snabbt. Jag köpte fyra stickade tröjor, två matskålar till katterna och såna där ordmagneter. Alltsammans blev 190 kr.

Det var inget på tv ikväll så jag såg på The last song. Gillar den och skönt att få gråta lite hehe. Enda negativa med filmen är Miley Cyrus usla skådespel. Tycker inte hon är trovärdig alls. Blä. Men nu tänker jag sova för imorgon ska jag upp klockan 7 som vanligt. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards