Alla inlägg den 30 augusti 2014

Av Helen Westerlund - 30 augusti 2014 10:32

Morron!
Vaknade klockan 9 imorse. Så skönt att vakna tidigt på helgen! Jag ligger och kollar på tv. Catfish. Det är det bästa avsnittet nu wiho.

Eftersom jag jobbade förra lördagen fick jag vara ledig igår. Men jag sa att jag kunde komma ändå några timmar. Så det blev jobb 8-11. När jag slutat åkte mamma och jag till Avesta för att söka ett jobb och handla lite. 2 trosor, helosan och ansiktsrengöring fick jag med mig hem. + mat.

På väg hem gick vi förbi kommunhuset och röstade. Jag gjorde massa fel, eftersom jag aldrig röstat förut. Men nu äre gjort iallafall. Det blev film- och tacomys när vi kom hem. Sen kollade vi på Tomorrowland som firar 10 år detta år. Blev hur taggad som helst på att åka dit. Åååh.

Tatueringen läker på men gör fortfarande ont att smörja. Lite stel är jag fortfarande också. Sen ser man att den är lite sned. En vinge är högre upp än den andra..ser värre ut på bilden än vad det är. Den var röd och mörk i början och jag var lite osäker på placeringen, men nu känner jag mig nöjd!

Ovido - Quiz & Flashcards