Alla inlägg den 2 november 2015

Av Helen Westerlund - 2 november 2015 23:34

Jobbade i helgen på Norden. 14-2130 lör och 7-1530 sön, så jag sov hos Anna. Blev bokad ensam kväll på Cesar där jag aldrig varit förut så skulle vara 2 timmar på gruppen och sen gå som resurs. Men tjejen som skulle byta av mig kom aldrig och en tredje resurs kom upp till mig så det slutade med att jag fick stanna på gruppen. Som tur var är det inte så krångliga gamlingar så det gick bra ändå.

Imorse blev jag inringd att jobba på Storhaga förskola, 8-15. Tycker om att vara där trots att det finns omöjliga ungar som vägrar lyssna. Ska vara där imorgon också.

Hade körlektion idag och sen köpte jag och Gabriel mat på grillen. Resten av kvällen bestod av tv. Nu måste sova så jag orkar upp imorgon. Gabbe jobbar inatt och imorgon bitti när han kommer ska vi äta frukost tillsammans.
Night

Fredag - tacosmys

Ovido - Quiz & Flashcards