Alla inlägg den 17 november 2015

GYM

Av Helen Westerlund - 17 november 2015 23:28

Igår kom jag ÄNTLIGEN mig till gymmet. Vi for dit när Gabriel vaknat och körde ett benpass. Som jag längtat att få köra lite rumpa!

Till middag gjorde jag köttgryta med ris. Hade egentligen kunnat skippa köttet och bara haft grönsakerna.

Imorse när Gabriel kom hem från jobbet (kl 7) åkte vi till gymmet igen och denna gång var det ryggen som stod på tur. Blev ett ganska kort pass men det räckte.

Middagen idag blev pasta och köttfärssås. Locket på chilipulvret lossnade när jag kryssade så det blev en aning hett. Gott ändå.

Nu har jag precis lagt mig i sängen för ännu en ensam natt. Imorgon blir det gym igen så får ställa klockan på halv 7 eller nåt. Har lite ont i halsen fortfarande så får köra lite lättare helt enkelt.
Godnatt nu!

Ovido - Quiz & Flashcards