Alla inlägg den 7 november 2015

Av Helen Westerlund - 7 november 2015 22:07

Natten till fredag svällde halsen upp och jag mådde inte speciellt bra men jag for ändå till Trollet i Hedemora för att jobba. Kände att jag inte skulle orka hela dagen så efter 4 timmar åkte jag hem och mamma fick jobba för mig. När jag kom hem blev det ännu värre. Ont i huvudet, feber, ryggen värkte nåt så fruktansvärt. Vi la oss i soffan och sov i 4 timmar men mådde ändå skit. Svettades så det bara rann men tog jag av mig täcket frös jag ihjäl. Hemskt!

Sov 16 timmar inatt och mår bättre idag iallafall. Har bara ont i huvudet/tinningarna/halsen och svettas bara lite grann.

Jag lagade pasta carbonara till middag och så åt vi blåbär/nyponsoppa med glass. Tror jag ska lägga mig nu snart. Blir tyvärr några dagar ensam natt nu. Men det går.
Night.

Ovido - Quiz & Flashcards