Alla inlägg den 2 augusti 2015

Av Helen Westerlund - 2 augusti 2015 21:30

Fredag - Gabriel kom hem till mig efter begravningen och vi låg och tog det lugnt i soffan. Sen bestämde vi oss för att åka ut till stugan eftersom båda var lediga. Vi köpte massa gott och for dit i mörkret. Vi däckade rätt fort, vi hann inte ens grilla så det fick vi göra på morgonen när vi vaknade.

Lördag - Efter stugan åkte vi hem till föräldrarna eftersom brorsan fyllde 27. Vi åt lite gott, spelade badminton osv och sen åkte vi hem till honom och rensade ut förrådet. Han skjutsade hem mig och jag gick till Anna och chillade lite.

Söndag - Min pojk kom klockan 7 imorse efter han slutat jobbet. Vi sov några timmar, åt storfrukost och sen hem till föräldrarna och åt middag åså. Nu sitter vi hemma hos honom och han spelar. Snart dags för gym och sen vidare hem till mig och missarna.

Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards