Alla inlägg den 3 augusti 2015

Av Helen Westerlund - 3 augusti 2015 23:07

Vi drog till Må Bättre i Säter igårkväll. Tränade lite rygg osv. Var helt ensamma så det var najs! När vi kom hem till mig däckade vi på sängen ganska direkt.

Imorse fixade jag storfrukost igen. Fil, flingor, gröt, smörgås, kokta ägg, c-vitamin och te. Sen satt vi bara och chillade och så bokade vi resa till Turkiet. Yey längtar så mycket!!

Mamma och jag for till Avesta och köpte flyttlådor och så passade vi på att äta där. Jag tog en kycklingsallad. Mums. När jag kom hem kom Anna hit och hjälpte mig städa ur tre garderober. Har börjat packa ner i flyttkartongerna också. Ser ut som kaos här nu så jag får panik. Blö.

Avslutade dagen med en skön promenad runt Nibble. En lagom vända sådär på kvällen. Och nu är det dags att sova. Ska upp ganska tidigt imorgon. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards