Alla inlägg den 7 januari 2016

Av Helen Westerlund - 7 januari 2016 01:11

Igår kväll åkte jag hem till Anna och sov där. Jag jobbade idag och eftersom det är helgdag gick det så dåligt med bussar.

Vi såg på en film och så grejade jag med hennes hår. Närmare bestämt så luskammade jag henne.

Sov inte bra alls och jobbade sen 7-21:30 på Norden. Hade en timmes rast så då gick jag till vilorummet, kröp ner i sängen och sov en stund. Det var riktigt skönt! Dagen gick fort och jag har inte varit trött ens.

Jag kom hem klockan 22 och började städa och fixa och blev klar 00:30. La mig på soffan och kände hur slut jag är. Hälarna bultar och ögonlocken tunga. Så nu är det dags för välförtjänt sömn!
Snart(6h) kommer mitt hjärta hem från jobbet. Ska bli skönt att få krama om honom när man inte setts på cirkus 36 timmar!
Godnatt!

Av Helen Westerlund - 7 januari 2016 01:00

Tog en morgonpromenad igår. Eller klockan var nästan 12, men jag hade nyss vaknat. Jag gick vid Justern, och jösses vad fint det var. Solen kämpade sig upp över träden och lyste så vackert över sjön. Kylan bet i kinderna (och låren buhu) men så frisk luft.

Det blev en lagom promenad/pw. Går jag längre blir jag alldeles för kall. Isåfall behöver jag pälsa på mig ordentligt.

Efteråt tog jag med mig Vincent ut och busade lite. Det var roligt med snö tyckte han!

Ovido - Quiz & Flashcards