Alla inlägg den 28 januari 2016

Av Helen Westerlund - 28 januari 2016 21:27

Beställde lite nytt från Svensktkosttillskott i tisdags och idag kom paketet. Snabb leverans!

Jag är så trött och äcklad av mina gamla proteinpulver så det var dags för nya nu.

Jag beställde vassleprotein med smak av lemon cheesecake eftersom jag var sugen på något med en fräsch och syrlig smak än någon sött och sliskigt. Och den var faktiskt god med små bitar av citron i och en tjock konsistens.
Jag köpte även ett med smak av appel pie som är tänkt att ha i gröten. Hoppas på succé.

Till sist klickade jag även hem proteinpannkakspulver. Som frukost, lunch eller när man helt enkelt inte har ork eller tid att laga mat. Istället för att köpa hem mat eller äta något onyttigt liksom.

Dagens frukost: Chiapudding med banan och müsli.

Ovido - Quiz & Flashcards