Alla inlägg den 2 augusti 2016

Mat

Av Helen Westerlund - 2 augusti 2016 09:33

Tacosmys vs matlåda på jobbet vs vardagsmat.
Tacosen går alltid hem. Matlådorna är jag aldrig sugen på och åker ofta och köper något annat. Blir lite tjatigt med samma mat men är ett smart sätt att hålla sig från skitmat och spara pengar. Om man nu kan hålla sig till lådan då..

Av Helen Westerlund - 2 augusti 2016 09:28

Tyckte jag fick till en fin frukost igår. Vaknade halv 11 och hann inte med så mycket mer än att äta och fixa till mig innan jag åkte på jobb 12-21:15. Jag har ingen aning vart dagen försvann. Den gick så otroligt fort. Det är det bästa med detta jobb.

Jobb idag igen men slutar 15 denna gång. Ska försöka hinna med en promenad på e.m Kan ju passa på att fånga lite pokémons!

Ovido - Quiz & Flashcards