Alla inlägg den 23 augusti 2016

Av Helen Westerlund - 23 augusti 2016 16:20

Gick upp halv 7 imorse, precis som igår, och hämtade upp Gabbe vid jobbet för att åka till gymmet. Hade lite svullen hals men tänkte att jag kör ändå.
På väg till gymmet sa Gabbe "Ska vi åka hem och sova?". Japp, så blev det. Hade tänkt köra kondition men kunde inte pga halsen så visste inte vad jag skulle göra egentligen. Så skönt att få lägga sig och sova igen.

Jag sov ända till 11 och då gick jag på en promenad. Ångestpodden i lurarna och Pokémon i handen. Och finfint väder på det!

Tog en dusch och sen åt jag en matlåda med rödspätta, ris och ärtor. Toppade (läs: dränkte) med fiskdressing.

Nu sitter jag på jobbet och har rast. Ska strax åka iväg igen på jobb. Sen äntligen ledig imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards