Alla inlägg den 1 december 2013

Av Helen Westerlund - 1 december 2013 22:46

Tjenare
Jobbade ju som sagt 14-18. Eftersom det blåste så mycket ute flyttade julskyltningen in i gallerian istället så det blev en del folk. Efter stängning bjöd bästa Hanin mig på middag på Akropolis. Det blev en fläskfilé på planka för min del. Supergott, vilket resulterade en rejäl matkoma.
Imorgon bitti åker vi till Borlänge och handlar innan öppning, så alarmet är ställt på 06:30.
Nu ska jag ta och göra mig redo för sängen. Godnatt!

Av Helen Westerlund - 1 december 2013 10:51

Jahapp, då var det december då. Och 1a advent. Känns verkligen inte så.
Igår firade vi lillajul hemma hos Anna. Åt lite god julmat och öppnade små paket. Jag fick en ring av Anna, en blomma av Musse och två prydnadsgrejer av mamma.
Mådde inte bra igår eftersom jag festade på fredagen. Jag och Saara började hos henne, sen kom Julia och Robin och sen drog vi och mötte Anna och Musse och vidare till Julias syster. Jag hade en rolig kväll men minns inte slutet på kvällen, hur och när vi kom hem till Saara igen. På morgonen skulle både jag och Saara till Borlänge och båda var fortfarande fulla. Vid klockan ett på natten igår hade bakfyllan gått över. Awesome.
Idag blåser det väldigt mycket och jag har noll lust att gå ut så det får bli lite träning här hemma. Men till två måste jag gå ut ändå för då ska jag jobba. Det är julskyltning och jag ska hjälpa Hanin på cafét.
Nu måste jag gå upp och käka något så jag hinner träna, duscha och fixa mig.
Happy 1a advent på er!

Ovido - Quiz & Flashcards