Alla inlägg den 25 december 2013

Av Helen Westerlund - 25 december 2013 13:26

Hejsan!
Jag låg i sängen till klockan 12 idag, gick upp och käkade lite frukost och nu ligger jag här igen. Vilken härlig morgon!

Idag är det juldagen och då blir det festligheter såklart. Jag känner mig jättenervös över något. Ingen aning varför :s
Det har varit massa krångel om vart festen ska vara och vilka som kommer och inte men nu verkar det ha löst sig. Alltid samma krångel innan fest..Men jag ska iallafall ha en good time!

Nu måste jag ta mig upp ur min varma säng och gå till gymmet för lite solariumsol. Sen blir det dusch, käka och vidare till Saara. Sen är det dags för första glaset! Definitivt inte sista ;)

Ha en trevlig juldag, vad ni än hittar på!

Av Helen Westerlund - 25 december 2013 01:28

Hej.
Vilken dag det har varit. Vaknade klockan 10 imorse och vi käkade frukost, hämtade granen och klädde den. Sen var det bara att sätta igång med maten. Jag gjorde julskinka, morotslåda, sillröra, köttbullar, ägghalvor, likör osvosv. Det blev massvis med god mat men jag hann knappt smaka innan jag var proppmätt eftersom det var så mycket att välja på. Klockan 4 kom Anna och Musse till oss och åt och sen öppnade vi julklappar. Jag fick bl.a morgonrock, glas, bok, tavla, mascara.

Katterna fick leksaker och mat. När vi åt vårat julbord fick dom också en tallrik med gotta. Lite räkor, kräftor, musslor och sylta. Smakens tyckte dom! Dom blev väldigt glada över leksakerna och har lekt med dom hela kvällen. Men nu har dom slocknat i sängen med mig.

Imorgon är det alltså juldagen och jag ska ut på partaj. Jag hoppas verkligen jag får det roligt. Men nu ska jag sova, är trött efter denna dag.

Så god natt och god jul!

Ovido - Quiz & Flashcards