Alla inlägg den 3 december 2013

Av Helen Westerlund - 3 december 2013 23:15

Hej. Imorse ringde alarmet halv 7 eftersom vi åkte och handlade i Borlänge idag istället för igår. Så vi handlade hos grossisten och käkade BK-frukost och kom sen tillbaka till cafét vid halv 10. Imorgon måste vi åka igen eftersom vi glömde kyckling, lasagne och papper. Så tre dagar i rad ringer alarmet halv 7. Det kommer bli himmel att gå upp klockan 8 sen!
Dagen gick iallafall rätt fort för vi hade en del att göra och vi satt och pratade med stammisarna åså. Var väldigt trött men dagen var bra, så länge jag var på jobbet.
Jag känner att jag börjar må sämre nu igen. Har mått bra nu ett tag men det dåliga kommer tillbaka. De som håller mig levande och på jorden är framförallt Hanin men även katterna och två vänner. Och tur är väl det annars skulle jag nog vara förstörd.
Men nog snackat om det, nu måste jag försöka sova. Om huvudet slutar dunka. Vilket beror på att jag biter ihop käkarna så hårt. Hate this..
Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards