Alla inlägg den 14 december 2013

Av Helen Westerlund - 14 december 2013 11:30

Det bästa sättet att vakna upp är helt ensam en lördagsmorgon. Katterna är världens sötaste och jag kan ligga och halvsova till tolv om jag vill. Underbart skönt.

Igårmorse åkte mamma till Åland över helgen. Jag var ledig så vaknade upp själv då också. Jag satte igång att städa, tvätta och byta sängkläder. Katterna blir alltid lika busiga när jag gör det så dom sprang runt i sängen och drog i lakanet.

Anna kom till mig och så gick vi och handlade till bakning. Vi bakade knäck men den blev aldrig hård eftersom vi rörde hela tiden, så vi slutade med det och väntade lite. Resultatet blev stenhårt. Gör ont att äta dom...
Sen bar det iväg till Alice för bakning. Vi gjorde någon trefärgad dessert. Den hann inte stelna så jag smakade inte innan jag gick men blev säkert gott!

Gick tillbaka hem sen som sagt och kollade på film med Anna. Epic Movie blev det. Älskar att jag skrattar genom hela filmen nästan haha! Anna gick hem och jag la mig och såg på tv. Först Easy A sen tre avsnitt av Paradise Hotel. Så lite efter 3 somnade jag, vilket förklarar varför jag fortfarande ligger i sängen. Men nu ska jag upp och hoppa och äta frukost och hämta tvätten för sen ska jag till Saara för lite mysigt julbak!
Katterna är SÅ söta så jag ska ge dom mat nu!
Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards