Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Helen Westerlund - 12 oktober 2014 21:41

I fredags ringde alarmet 05:10 och då var det dags att gå upp och göra sig redo för en trip till Åland. Lite efter klockan 6 åkte vi och jag märkte att jag hade tagit fel telefon med mig (s5an jag ska lämna tillbaka). Mamma vägrade åka tillbaka trots det bara hade tagit två extra minuter. Gissa om jag var förbannad! Surade hela vägen till färjan + plus lite till.

När vi kom i land åkte vi hem till Geta. Där visade vi en tjej gården och huset (hon kanske ska hyra) och sen åkte vi till kyrkogården och hälsade på mormor och morfar och gjorde lite fint. Vi pratade om hur alla dog och massa minnen vi har med dom.

När vi var klara åkte vi till stan och handlade på S-market. Blev bl.a leverlåda, surmjölk, sips och korv. Sen blev det iväg till färjan och resan hemåt. Kom hem närmare 12.

På färjan köpte jag vin, likör, vodka, lite smink och lipsyl. Så nu har jag lite i lager!

Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik. Macklemore får hjälpa mig.
Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards