Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av Helen Westerlund - 18 oktober 2014 14:52

Beställde ett nytt simkort med mitt gamla nummer förra måndagen eftersom mitt abonnemang skulle stängas av på tisdag veckan därpå (denna vecka). Abonnemanget stängdes av och jag hade inte fått något kort. I torsdags fick jag tag på en telefon för att ringa comviq och får höra att dom inte ens gjort beställningen än! Ojoj förbannad Helen. Så efter nästan 3 dagar helt utan kontakt med världen köpte jag ett nytt simkort. Gah så irriterad.

Annars då? Jag har jobbat och tränat. I torsdags åkte mamma och jag till Avesta och igår till Borlänge. Köpte två basketlinnen, en croptop, ett linne, ett par jeans, en plattång och en locktång. Nöjd över grejerna!

Klockan halv tio igår drog jag och Hanin upp på gymmet och körde ett pass ben och mage. Roligt att träna med någon och få lite push. Kom hem närmare elva, tog en dusch och gick och la mig. Och imorse blev det jobb. Stod i kassan och jisses vad tiden går fort!

Vet icke var som händer idag, den som lever får se!

Ovido - Quiz & Flashcards