Alla inlägg den 7 december 2014

Av Helen Westerlund - 7 december 2014 22:02

Slutade klockan 12 i fredags eftersom jag skulle jobba lördag. Efter jobbet var jag hos Anna en sväng och kollade lite film åså.

Jobbade till klockan 14 på lördagen och sen åkte mamma, jag och Anna till Borlänge. En sväng på Dollarstore och i Kupolen. Köpte en topp, trosor, strumpor, julklappar och lite diverse annat till hemmet. Resten av kvällen spenderades hos Anna. Vi såg på Jersey Shore. Älskar det.

Gick hem vid tolv och fortsatte kolla på JS. Senare kom en vän över och vi drack lite öl/cider och såg på tv till klockan 5! Vaknade 10 imorse så jag har somnat på soffan flera gånger idag.

Tog mig upp ur soffan för att ta mig till solariumet och en pw. Efteråt blev det städning och middag med mamsen.

Är sjukt trött nu så jag skippar nog Geordie Shore ikväll. Måste ju orka en ny vecka också. Kram och natti!

Ovido - Quiz & Flashcards