Alla inlägg den 16 december 2014

Av Helen Westerlund - 16 december 2014 23:18

Halloj. Idag känns det som jag varit rätt aktiv. Efter jobbet gick jag till gymmet och köra ben, röv och mage. Var en trevlig gubbe där som pratade lite med en annan kille. Han tyckte att det var bra att jag körde styrka för många andra tjejer tränar bara kondition. Mycket trevlig. Passade även på att sola en sväng.

Gick hem och såg julkalendern med mamma och sen vidare till ica och hämta två paket. Har beställt kläder från Wish. Fick två tröjor och en top/topp(??).

Sen diskade jag, tvättade, städade lite, ringde och spärrade mitt kort, käkade och tillslut blev det tvkväll. Sovmorgon imorgon men ska upp tidigt och träna. Nu ska jag krypa ner i sängen med nybäddade och nya sängkläder. Myys.
Godnatt!

Detta har jag haft på mig ikväll. Riktiga myskläder! (Sista bilden)

Ovido - Quiz & Flashcards