Alla inlägg den 23 december 2014

Av Helen Westerlund - 23 december 2014 23:45

Idag vaknade jag 11 ungefär. Städade lite och käkade risgrynsgröt till frukost. Mums.
Sen gick mamma och jag ut och käkade lunch på Lagunen. Lite halvt julbord.

Vi åkte en sväng till Borlänge. Köpte bl.a en fleecetröja från Jula som jag kan pwa eller jobba i. Bara 100 kr! Köpte även en nyårsklänning. Tyckte den var väldigt fin. Dock blå, ingen färg jag brukar ha på mig.

Gick upp en sväng till gymmet och solade. Så skönt nu när det är kallt! Hade även på St. Tropez body moisturiser (som jag köpte idag) som ska hålla kvar brännan längre samt återfukta.

Slog in alla 14(!) paket och tog fram granen. Imorgon ska jag göra all mat. Åh jesus att det är julafton imorgon. Känns verkligen inte så. Fick världens julångest tidigare idag och kämpade mot tårarna. Gillar inte julafton och såna här speciella dagar. Helst skulle jag hoppa till juldagen direkt om jag fick välja. Är aldrig så ensam som på dom här dagarna.

Dags att sova, är dötrött!

Ovido - Quiz & Flashcards