Alla inlägg den 20 december 2014

Av Helen Westerlund - 20 december 2014 22:55

Hallå där.
Igår jobbade jag sista gången på 9 dagar. Känns konstigt! Skulle egentligen jobba idag också men fick tacka nej pga fest.

Jenny, My och Julia kom hit sen på eftermiddagen och vi drack och hade det trevligt. Senare åkte vi till Borlänge, till Liljan.

Vid ett skulle jag köpa två drinkar i baren. Försökte betala tre gånger och gick sen. Bartendern högg tag i mig, drog mig till vakterna och skrek att jag skulle ut på en gång. Jag fick betala 190 kronor utan att få mina drinkar och sen var det ut på en gång. Vakten var så hårdhänt och höll ashårt i min arm. Fick säga till honom flera gånger att ta det lugnt för det gjorde ont. Inte så att lilla jag kan streta emot så mycket. Mycket missnöjd över det som hände. Hade en trovärdig förklaring att jag trodde det blev betalat men fick inte förklara mig alls. Riiiktigt förbannad var jag!!

Jag och Julia gick vidare till krogen bredvid. Fett snygg vakt där så jag var nöjd! Jag är glad att jag hade min Julli iallafall!
Så 190 spänn åt helvete men det jämnade ut sig. När vi skulle in på Liljan pratade jag med en kille i 2 minuter, sen betalade han in mig. Haha...är man tjej så är man.

Idag åkte mamma och jag till Borlänge. Köpte lite julklappar och lite till mig själv på Ikea. Även en brun utan sol från Åhléns. Tycker den är bäst!

Idag blir en lugn kväll. Chill framför tvn. Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards