Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Helen Westerlund - 6 februari 2014 22:09

Godkväll.
Ligger i sängen och fryser och känner mig lite sjuk. Anledningen: jag och Anna var på spinning. Det var första gången vi gjorde det och kan säga att vi blev ganska slut. Jag kämpade på så mycket jag kunde. Svetten rann måste jag säga! Rätt skönt ändå och jag tyckte det var kul. Jobbigt att jag får så ont i halsen bara. Humöret var inte på topp innan men tvingade mig själv att gå på det. Glad att jag gjorde det, slapp nästan två timmars tänkande!
Praktik som vanligt idag och efteråt tog jag tag i lite saker. Känns skönt. Tror jag.

Önskar jag slapp tänka nu när jag ska försöka sova. Men kommer väl ligga vaken ett tag. Får iallafall sovmorgon en kvart imorgon. Jag ska till Avesta med AME. Suger verkligen. Vill inte men det är obligatoriskt..
Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards