Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Helen Westerlund - 20 februari 2014 21:21

Hej! Det blev ett kort uppehåll här pga att internet på telen tog slut och sen har jag helt enkelt inte haft någon ork till det. Men nu är jag här igen!

Ja vad ska man säga, livet rullar på som vanligt. Praktik - tv - sova. Så ser mitt liv ut i veckorna ungefär. Förkylningen verkar inte vilja släppa taget om mig ännu heller. Därför har jag införskaffat mig lite tabletter som ska hjälpa (Esberitox).

För övrigt har vi börjat med frukostbuffé på cafét. 39 kronor. Mellan klockan 8 och 10 på morgonen, så det blir tidigare mornar för min del! Funkar helt okej. Vi har inte gått ut med någon reklam än så det är mest stammisarna som kommer och käkar. Men vi ska ordna lite så blir det förhoppningsvis bra!

Imorgon åker då jag till Umeå med Emma och Elise för att hälsa på Jenny (och Fredrik). Tycker det ska blir riktigt kul. T.o.m resan ser jag fram emot. Jag har packat klart så imorgon ska jag bara gå upp och duscha, fixa mig och sen gå till Emma, sen beger vi oss, vid 8:30tiden.

Nu tänker jag se på Djurskyddsinspektörerna och sen sova.
Så vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards