Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Helen Westerlund - 2 februari 2014 22:42

Helgen gick fort och blev rätt okej. Var hemma hela tiden. Igår drog jag till gymmet efter frukost och körde 30 minuter på bandet och ca 15 min på maskinerna. Jag joggade/sprang på bandet och kände att jag inte skulle orka länge, så jag tänkte 10 minuter, sen 2 till, 3 till osv. 20 minuter blev det iallafall. Skönt men jag blir SÅ röd i ansiktet! Så jobbigt...

Idag när jag vaknat och käkat frukost (mannagrynsgröt mums) körde jag ett pass kettlebell på 45 min på köksgolvet. Blev riktigt svettig och benen vek sig nästan i slutet. Jag lyssnade på min "Work out bitch"-lista på Spotify och pressade mig lite extra. Stretchade i en kvart, vill inte ha träningsvärk!

Efter duschen gjorde jag en blåbärspaj och sen middag. Fläskfilégryta med någon matvete. Micket gott! Äääääälskar matvete.

Resten av kvällen spenderades framför tvn och nu ligger jag och lyssnar på musik. Jag har väldigt svårt att somna med musik i öronen när jag ska sova men ändå ska jag envisas och göra det ändå. Får väl se om jag somnar innan 12! Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards