Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Helen Westerlund - 26 februari 2014 22:35

Hello. Nu är jag tillbaks i vardagen igen efter några awesome dagar!

The trip to Sävar var toppen. Vi kom dit vid 5tiden efter många timmars bilresa. Vi käkade godmat, tittade på film och sen la vi oss. Vi klev upp rätt tidigt på lördag morgon och tog bussen till Umeå. Där gick vi i lite affärer, kollade universitetet och käkade indisk mat. Tummen upp. Senare mot kvällen fixade vi oss för utgång och satt och drack åså. Vi åkte till Kårhuset där det var fullmoonparty och ba körde på! Det var riktigt kul. Vi åkte hem vid 12 på söndagen och kom hem 7. Man kan säga att vi skrattade hela vägen hem. Underbart.
Hade en toppenhelg, tack för dessa vänner??


Hem och sova sen var det nästa grej! Gick till Alice och började fixa mig vid 12, började dricka klockan 2 och halv 4 drog bussen iväg mot studentkryssningen. Resan dit var plågsam pga att jag blev så sjukt kissnödig. Tur man är bra på att hålla sig. Köade väl nån timme sen var det ombord på färjan sen direkt till tax freen. Handlade en platta cider, en fruktshotflaska och ett sexpack Smirnoff Ice. 470 spänn, hade 400 = fick skämmas i kassan haha.
Sen blev det supa av. Vi hade förfest i vår hytt så den var ju skapligt vidrig dagen efter. Vi dansade till klockan 4 och frukosten öppnade 5 så jag gick och la mig för att sova två timmar. Vaknar klockan 10 och har missat den. Uäää. Gick till vår hytt och sov i två timmar och sen blev det en återställare (tre) och vi hängde vid dansgolvet/baren resten av dagen. Bussresan hem var vidrig. Mådde illa, var sjukt törstig och trött. Busschauffören släppte av mig, Alice och Hannah nästan utanför dörren så det var iallafall skönt.

Vaknade imorse och var smått bakis. Men det gick över efter några timmar. Nu äre slut på alla skojigheter (vad jag vet). Tråkigt. Gillar att längta till något. Ajja, godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards