Alla inlägg den 7 september 2014

Av Helen Westerlund - 7 september 2014 20:56

Gårdagen var mycket trevlig måste jag säga. När vi kom fram gick vi in på Etage. Vi drack lite drinkar och dansade. Helt plötsligt var alla borta och jag hittade dom på stan. Hittade även en bekant som jag spenderade resten av kvällen med + hans vänner. Vi var på ett par krogar men en av oss blev utkastad pga för full. Då åkte vi hem. Jag kom hem klockan 4 eftersom vi körde hem alla andra.

Idag har jag varit lagom bakis. Låg och såg på tv till klockan 2 och sen kom mamma och så for vi till Borlänge. Handlade massa nödvändiga saker på Dollarstore. Och så svängde vi förbi Burger King och käkade. Bakismat mums.

Känner mig inte redo att jobba imorgon. Tycker inte jag varit ledig än. Nackdelen med att jobba lördag och sen dricka - man slösar bort sin enda lediga dag på att må dåligt. Men vad göra liksom.

Ovido - Quiz & Flashcards