Alla inlägg den 14 september 2014

Av Helen Westerlund - 14 september 2014 21:39

Då är det söndag igen då.
Jag vaknade vid 10tiden, åt frukost och såg lite på tv. Jag åt filbunke som mamma köpt med sig från Åland. Det är något jag åt som barn så är så mysigt att få äta det igen!

Cyklade sen till gymmet och körde ben och mage. Var där i ungefär 1,5 timme. Kändes skönt att gå dit igen. Jag har köpt ett proteinpulver som jag testar. Triple protein heter det, med blåbärssmak. Blev rekommenderad det, men tycker det är alldeles för tunt för mig. Vill ha lite tjockare konsistens. Har minskat mängden vatten men är fortfarande lika löst. Blir nog ett annat nästa gång.

När jag kom hem igen klippte jag gräset och städade trapphuset. Sen städade jag här hemma och diskade, och tillslut blev det en dusch. Därefter kom mamma och så blev det matlagning. Fläskfilé, vitlökspotatis, broccoli och sallad. Väldigt gott!

Tittar just nu på Valvakan men det är inte jätteintressant då jag inte har full koll på detta. Det får duga i väntan på Geordie Shore!

Idag har jag hunnit med en hel del(!) så jag kommer nog sova gott, så jag blir redo för en ny vecka. Trevlig kväll!

Av Helen Westerlund - 14 september 2014 21:25

Veckan har väl rullat på som vanligt med jobb åså. Jibbade 6 dagar även denna vecka. Alltså har jag jobbat 12 dagar av 14. Tur att det inte är så långa dagar iallafall.

I tisdags kom jag mig äntligen till gymmet! Tränade armar och mage i en timme och sen blev det solning. Kändes bra att äntligen, efter flera månader, ta tag i detta.

Nästa vecka blir det förhoppningsvis beslut om jobb, om jag ska fortsätta på Erikshhälpen eller inte. Gillar verkligen människorna där, men det är inte ett jätteroligt arbete. Vill känna att jag lär mig något. Men vill ju ändå hjälpa dom på EH. Åh.

Fredag och lördag blev det en sväng till Borlänge. Köpte inget speciellt. Kände att jag inte ville slösa pengar.
Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards