Alla inlägg den 16 september 2014

Av Helen Westerlund - 16 september 2014 21:57

Åh vad jag saknar Åland. Sommar på Åland, det kan inte bli mycket bättre. Jag mådde så otroligt bra där. Jag saknar det. Jag saknar att vara lycklig. Jag vill tillbaka. Till mitt sköna Åland.

Av Helen Westerlund - 16 september 2014 21:46

Hejsan. Igår på jobbet dammade jag hyllor i 5 timmar. Med en träningsvärk från helvetet i låren och magen var det ingen fröjd. Idag satte jag ut skor på kampanjpris och dammsög hela affären.

Efter jobbet gick jag till gymmet och tränade armar. Blev bara 50 minuter denna gång, varav 20 minuter var på bandet. Efteråt blev det solning.

För övrigt klickade jag helt spontant hem en Samsung Galaxy S5 med Tele2-abonnemang igår. Den kommer imorgon eller på torsdag. Skulle helst vilja starta om med nytt minneskort men vill ju ha alla mina bilder! Så igår rensade jag bort ca 700 bilder. Men har inte rensat klart fotoalbumet än. Är ungefär 2000 bilder där nu. Längtar iallafall till jag får hämta den!

Ovido - Quiz & Flashcards