Alla inlägg den 21 september 2014

Av Helen Westerlund - 21 september 2014 22:45

Jobbade inte igår (lördag) så jag fick äntligen vara ledig hela helgen! Mycket behövligt.

På fredagen åkte mamma och jag till Falun. Där handlade jag bl.a lite växter, soptunna, glas (som jag råkade krossa innan jag kommit hem) och en filt.
Jag var uppe till halv 3 och såg på Jersey Shore. Wey.

Igår åkte mamma och jag till Falun till ett kloster med massa nunnor osv och tittade. Intressant. När vi kom hem käkade vi middag och sen åkte hon hem.

Julia kom över lite senareppå kvällen och vi satt och pratade lite tills Roger kom. Var meningen vi skulle dricka men vi orkade inte, så det blev endast en shot och några klunkar cider. Vi spelade kort och såg på älskade Jersey Shore. Härligt!

Idag har jag varit till Borlänge en sväng med Emma. Sen åkte mamma och jag till Anna en sväng sen hem och käka middag och kolla Catfish! Men nu är det dags att sova. Jobb fem dagar framöver nu. Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards