Direktlänk till inlägg 2 januari 2016

Nyårslista

Av Helen Westerlund - 2 januari 2016 21:06

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, utmanade mig själv, jobbade stenhårt, blev sambo.

Hur har ditt 2015 varit?

Det har varit underbart. Jag har inte mått så här bra på länge.

Blev du kär i år?

Ja absolut.

Vilket datum från 2015 kommer du aldrig glömma?

Hm, 24 juni när vi blev tillsammans eller 13 juli (min födelsedag) när vi åkte till Furuvik.

Vad är din största framgång 2015?

Jag började arbeta inom vården och inom barnomsorgen. När jag var yngre sa jag att jag aldrig skulle vilja arbeta med människor men det är det bästa jag gjort! Jag har lagt av med supandet och min rumpa har blivit större av träningen.

Bästa köpet?

Datorn kanske. Väldigt dyr så måste bli den. och Turkietresan förstås.

Vad spenderade du mest pengar på?

Resor, datorn och körkortet.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Gabriel. Han gör mig alltid glad. Och självklart allt oväntat beröm från alla kollegor!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2015?

Years & Years - King, Charly Blacks, The Weeknds och Justin Biebers låtar.

Vem har du umgåtts med mest?

Gabriel, utan tvekan. Världens bästa vän.

Har du haft ett förhållande under 2015?

 Ja.

Vart reste du under 2015?

Furuvik, Alanya och Ullared. Alla tre med Gabriel och alla tre så minnesvärda.

Är det något du saknar år 2015 och vill ha 2016?

Jag vill ha mer pengar, en fit kropp och sol.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Jag jobbade 7-16 på Norden och sen åkte jag och Gabriel till Furuvik, bodde på hotell, åt på restaurang. Dagen efter blev det djurparken. Mina födelsedagar är alltid jobbiga men han gjorde så jag mådde bra och skrattade.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Att hålla mig undan negativa människor och att lära mig prata om mina känslor riktigt.

Vem saknade du?

Hm, ingen tror jag. Förutom katterna när vi var utomlands.

De bästa nya människorna du träffade?

Alla underbara kollergor och Gabriels familj skulle jag nog säga. Jobbar med så många härliga människor som man bara blir glad av att vara runt.

Vad vill du säga till dig själv inför 2016?

Du ska ge dig fan på saker, ta körkort, fortsätta utmana dig själv, träna hårt, leva livet och vara brun. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Lat

Av Helen Westerlund - 10 maj 2017 00:18


Hejsan. Har jobbat två 7-16:15 och då brukar det inte bli något gym så jag har mest tagit det lugnt. Har inte ens pluggat...så lat. Igår lagade jag middag åt mig och Gabriel. Kött till honom och tzayspett till mig. Kände att det var länge sen jag ...

Av Helen Westerlund - 7 maj 2017 23:09

Måste visa min nya tattoos! Räven tog 5 timmar men så värt det. Är jättenöjd! Nr 11 jag gjorde veckan före med Anna. ...

Av Helen Westerlund - 7 maj 2017 23:02

Jag förstår inte varför det går så dåligt att uppdatera här. Jag har så mycket annat för mig så jag har varken tid eller ork. Vi säger så iallafall. Tänkte skala av lite på kroppen nu i maj och fokusera på kondition så igår blev det 45 minuter på ...

Av Helen Westerlund - 26 april 2017 22:17


Imorse klev jag upp halv 7 och gjorde frukost till Gabbe som kom hem från jobbet. Jag gick och la mig igen med honom och sov till halv 11. Är man trött så är man. Jag drog iväg till gymmet och körde ett ryggpass när jag vaknat. Rygg är ändå rätt s...

Av Helen Westerlund - 18 april 2017 00:31

Denna påskhelg har varit lång. Minst sagt. Har jobbat fredag-måndag och vi har varit en personal kort. Jag har suttit på vak men nu är det över. Och jag är helt slut. Jag har legat och sovit i soffan och ska flytta över till sängen strax. Det har var...

Ovido - Quiz & Flashcards