Alla inlägg den 12 april 2016

Av Helen Westerlund - 12 april 2016 22:43

Jag hann med frukost imorse eftersom jag hade sovmorgon.
Jag åt fil med en skivad banan och proteinflingor. En smörgås med ost, hästkorv och paprika till det och ett glas c-vitamin som vanligt.

Jag slutade sent och kom hem en stund efter 18. Satte igång direkt med maten och disken. Vi hade kvar av vegofärsen så jag gjorde en minestronesoppa ish.
Jag fräste lök och paprika i kastrull, tillsatte ekologiska krossade tomater + vatten och buljong. Jag satte i lite bönpasta och lät koka en stund.
Sen tillsatte jag blandade bönor och färsen och lät koka en stund till.
Toppade med en klick créme fraiche och ett glutenfritt frökex med ost på sidan om.

Vi hann med ett gympass nu på kvällen också. Vi körde mage idag. Det blir det ganska ofta nu för tiden, och man känner att man blivit lite starkare. Hoppas på träningsvärk imorgon! En sån hatkärlek till den.

Ovido - Quiz & Flashcards