Alla inlägg den 16 april 2016

Av Helen Westerlund - 16 april 2016 01:31

Började kl 9 imorse så jag åt frukost hemma. Yoghurten var supergod verkligen! Fast det brukar vara så när man byter frukost (gröt/yoghurt/fil).

När jag kom hem hade G lagat mat. Kycklingfärs med bönor och majs och så en helt perfekt sallad. Skulle kunna äta ihjäl mig på hans sallader.

Efter maten drog vi till gymmet. Ben stod på schemat idag. Eller snarare rumpa för min del. Dock använder man ju flera delar av kroppen när man gör squats osv.

Jag gjorde bl.a squats utan vikt i smithmaskinen och sen la jag på 10 kg. Jag orkar verkligen ingenting! Jag är ju rätt feg men också alltid så skakis i kroppen. Var helt darrig efter 10x3 utan vikt. Vi har ju dock droppat kolhydraterna i maten så det kan vara en orsak också.
Körde iallafall på trots det och det är så skönt med svett alltså! Love it.

Känner mig inte helt 100 nu. En förkylning på g kanske..hoppas inte.

Vatten som jag bara var tvungen att köpa!

Av Helen Westerlund - 16 april 2016 01:17

I onsdags åkte vi ut till stugan och sov där. Vi grillade korv och såg på halva sista Sagan om ringen-filmen (sen dog datorn). Jättelänge sen vi var där och det var supermysigt.

Ovido - Quiz & Flashcards