Alla inlägg den 27 april 2016

Av Helen Westerlund - 27 april 2016 22:05

Idag tog jag äntligen körkort! Trodde aldrig jag skulle få säga de orden. Känns sjukt.

Igår gjorde jag teoriprovet med lyckat resultat och imorse åkte vi till Hedemora och körde upp, med ett också lyckat resultat.

Inte riktigt hajj på kopplingen med bensinbilar med tanke på att jag endast kört diesel som är lättare med kopplingen. Ska öva öva öva.

Livet känns lite tomt nu. Vad ska jag nu göra om kvällarna? Plötsligt har man tid till annat.
Grattis till mig iallfall!

Av Helen Westerlund - 27 april 2016 20:54

Månadens box innehöll:
Sportdryck från Vitamin Well +
Brödmix från Risenta
Nötmix från Parrots
Urkraft müsli, rödbeta & mörk choklad från Finax
2 st ekologiska glutenfria raw bars från Friggs med smak av blåbär cashew och kakao mandel
2 band från World of shape

I denna box är jag mest sugen på müslin. Tillsammans med fil tror jag det blir perfekt.

Brödmixen ska också bli intressant!
Banden däremot har jag ingen aning om vad egentligen är. Träningsredskap kanske?

Ovido - Quiz & Flashcards