Alla inlägg den 17 april 2016

Av Helen Westerlund - 17 april 2016 21:44

Fick min Fitnessbox för någon vecka sen. Ett spännande innehåll.

Celsius hallon acai
Nude apelsin & mango
Gainomax protein bites, toffee
Två proteingröt från HW
Best bar, choklad
En shaker från Maxim

Proteinbitarna från Gainomax var jättegoda! Smakade godis. Lätt att man tar för många!

Jag har inte smakat något av det andra än men proteingröten ska bli spännande att testa. Sen har jag ju redan testat Nude så jag vet att den är god (min favoritsmak).
Och shakers kan man aldrig få för många av!

Av Helen Westerlund - 17 april 2016 21:29

Vaknade sent idag eftersom vi inte somnade förens 5tiden inatt. Jag åt frukost ändå. Yoghurt med linfön, proteinflingor och blåbär och en riskaka med ost. Citronvatten till det.


Till lunch, när G vaknat, åt vi kycklingfärsen med sallad och gurka.


Ett snabbt mellanmål gled ner också. Jordgubbar med grädde och proteinglass. Underbara jordgubbar!


Och slutligen till kvällsmat lagade jag vegetarisk schnitzel från anamma, svampsås, grönsaker och gurksallad. Schnitzlarna var väl godkända. Det ska jag absolut köpa fler gånger!

Ovido - Quiz & Flashcards