Alla inlägg den 2 november 2013

Av Helen Westerlund - 2 november 2013 15:53

Hejsan och förlåt för dålig uppdatering.
Igår festade jag, Alice, Anders och Jocke och drog till Etage i Falun. Hade en kul kväll och en sån där härlig fylla. Förfesten vi var på spårade och vi gick en minut efter jag tagit av mig skorna (Seriöst). Massa snorfulla ungdomar som var flera år yngre än oss. Halv nio blev alla utkastade av en vuxen. Orutinerat ojoj...
Och idag mår man ju inte allt för bra. Vaknade tio imorse med världens mensvärk, tog en värktablett och spydde upp den (ursäkta) för att jag inte ätit. Kallsvettades, var vit i ansiktet och skakade. Det var hemskt. Hittade en Alvedon och sov till klockan halv ett. Nu ligger jag fortfarande i sängen och vill inte gå upp. Ska till Emma för halloweenparty och sen vidare till hotellet. VILL SOVA!
Men kan inte svika Emmsi så får upp och hoppa nu!
Adios på er!

Ovido - Quiz & Flashcards