Alla inlägg den 9 november 2013

Av Helen Westerlund - 9 november 2013 21:55

Hola!
Igår åkte jag och Saara till Etage i Falun eftersom Will Sparks (Ah Yeah, The Viking) kom dit. Alla var helt tokiga och klev på varandra, som på festival! Eftersom jag är 1,60 och alla andra är jättar blev jag typ nertrampad. Min rygg och svanskota gör ont idag och min fot är lite blå och har skrapsår. Det gjorde sjuuukt ont när dom klev på sidan av foten och jag var tvungen att gå ut t.o.m Men jag hittade folk som tog hand om mig, så jag överlevde. Jag hade iallafall en kul kväll! Dock slösade jag bort lite pengar. Ajaj..
Är livrädd att Etage ska lägga upp bilder från kvällen. Jag stod längst fram så det är finns chans att jag syns. Waaah..
Idag är jag inte alls bakis, men jag är desto tröttare istället. Har sovit en del sen jag kom hem. Jag var till cafét ett tag också och höll Hanin sällskap och käkade lite. Hon åkte till Stockholm idag så jag får öppna på måndag. Känns helt okej.
Nu ska jag fortsätta med mitt tv-tittande, så ha en bra lördag!

Ovido - Quiz & Flashcards