Alla inlägg den 7 november 2013

Av Helen Westerlund - 7 november 2013 21:09

Hej!
Praktik som vanligt idag, fast började halv 10 idag så jag hann köpa några glas av en person innan work. Måste bara säga att jag mår så bra när jag är där. Får så många positiva kommentarer och får umgås med en människa som är helt ärlig och så klok. Hon har fått mig att tänka annorlunda och vara mer positiv. Jag är glad att jag började där!
När jag kom hem hjälptes mamma och jag åt att kratta och ta bort löven från trädgården. Tog ca en timme men nu är det gjort. Skönt. Redo för snön nu (nästan).
På cafét har vi en dam som är väldigt rolig (och inte helt klar i huvudet) och fäller massa roliga kommentarer hela tiden. Tänkte skriva några i mina inlägg. Här kommer några;
- Tyst, du får prata på barnens dag!
- Den där jäntan var fin, dom brukar vara fina, ända tills dom blir stora.
- Det är bara massa mord i tidningen, om det inte är mord så hugger dom huvudet av varandra.
- Man skulle dra kniven och sen sprätta upp dom.

Haha! Ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards