Alla inlägg den 14 november 2013

Av Helen Westerlund - 14 november 2013 22:46

God kväll!
Fick ett samtal vid tolv av djursjukhuset som berättade att lilla Vincent var så pigg och han skulle sövas ner och undersökas. Om käken car sprucken skulle det bli en operation. Då var summan uppe i 4000 kronor. Fick ett till samtal från dom vid 5 då dom sa att han opererats och att dom ska höra av sig imorgon och bestämma en tid då jag kan hämta honom. OM allt funkar bra med maten åså. Högst 9000 spänn får jag punga ut. + 1200 från distriktsveteronärerna.
Längtar att få ha min lilla bebis här igen! Känns verkligen tomt och konstigt utan honom.
Imorgon ska jag upp tidigt eftersom jag och Hanin ska till Borlänge och handla innan öppning imorgon. Men nu ska jag se klart på Under The Dome och sen försöka sova så gott jag kan!
Godnatt

Av Helen Westerlund - 14 november 2013 20:52

Hej. Det tar verkligen emot att gå till gymmet nu för tiden. Jobbar till tre och ska då gå dit och sen komma hem när det är mörkt. Vill vara hemma och sova egentligen. Hittar alltid på massa ursäkter..
Men denna vecka har jag faktiskt haft anledningar att hoppa över gymmet. I tisdags åkte vi till Borlänge och igår var vi på djursjukhuset hela dagen och kvällen.
Men idag gick jag dit iallafall! Dock blev det bara ca 40 minuter där. Men jag hann med 10 minuter på bandet och armar och lår.
Kommer säkert få träningsvärk imorgon..
Om man har en anledning att gå till gymmet, alltså en motivation, så blir det lättare. T.ex ett tidsmål eller någon person. Det är ju kul att se resultat också, utan det ger man ofta upp. Jag tvingar mig själv (då & då) eftersom jag har en anledning. Man får ha den i bakhuvudet hela tiden.
Det var allt för moi!

Ser ut som en stor aparm på sista bilden! Haha!

Ovido - Quiz & Flashcards