Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Helen Westerlund - 6 mars 2014 22:51

Hallå där.
Idag jobbade jag fast jag inte behövde egentligen. Ska jobba på lördag med Hanins pappa så håller på och lär upp honom. Ska nog gå bra!

Efter praktiken gick jag och mamma på bokrean på Akademibokhandeln. Hittade fyra böcker för 117 kr. Efter det gick vi till en loppis och handlade lite. Där hittade jag fem böcker till, för 10 kr sammanlagt! Fyndafynda. Jag kan ju inte gå in på en loppis utan att köpa några glas så jag fick med mig sex stycken hem, och två skålar. Alltihopa gick på 50 spänn. Me like.
Förra veckan köpte jag två kokböcker för 15 kr styck. Älskar Jamie.

Imorgon ska jag på möte klockan 10 och jobbar 12-18. Får sovmorgon i 45 minuter iallafall! Första gången jag jobbar eftermiddag faktiskt.

Gårdagen spenderades i Borlänge med Anna och Henrik. Fick med mig lite saker hem. Bl.a ett linne, solpuder, parfym och hårfärg.

Dagen har mestadels varit bra. Förutom en konversation man försökt undvika men tillslut hände. Det fick mig att bli ledsen. Men i slutändan blir allt förhoppningsvis bra. Hoppas jag.

Nu tänker jag sova och inviga mina nya lurar! Godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards