Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Helen Westerlund - 30 mars 2014 12:54

I fredags möttes jag av ballonger och presenter på praktiken. Fick en bikini och ett presentkort på Gina tricot av Hanin och jag gav henne en orkidé. Fick även en sak av Birgitta. Fina fina människor.

Jobbade på lördagen med Hanins pappa och det var en del folk. Skönt. När jag slutat satte jag mig i solen på balkongen och deppade lite. Allt kom på en gång. Att jag jobbat sista dagen, att jag inte får äta något nästan och att mamma inte flyttar förens om två veckor.

Jag gick till Anna och Musse och var ute med djuren och sen käkade jag hos dom. Vi åt en god sallad. Det var verkligen en jobbig detox-dag igår, men jag klarade av den.

Idag, när jag kommer upp ur sängen, ska jag ta en promenad, städa, diska och sen sitta framför tvn. Är fast i tvn från 16:30 till 22 på söndagar. Hehe.

Vi hörs då!

Ovido - Quiz & Flashcards