Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Helen Westerlund - 16 mars 2014 22:15

Hejsan svejsan.
Fredagen bjöd på fest med tjejerna. Vi fixade oss hos Emma, förade hos Alice och åkte sen upp till Borlänge till Flamman. Vi firade ju Louise och det verkar som att alla hade kul. Tummen upp!

Idag städade jag lite på morgonen och sen städade jag trapphuset. Kollade lite film med mamsen och sen gick jag till Alice och umgicks lite.

Till middag gjorde jag fisksoppa. Torsk, lök, purjolök och morötter. Hade inte så mycket ingredienser hemma men den blev mycket god ändå. Resten av kvällen spenderades framför tvn som vanligt på söndagar. Tråkigt nog åkte BÅDE André och Mats ut ur Farmen. Dom två jag hoppades skulle vinna och dom som var värdiga vinnare. Tråkigt.

Nu ska jag sova och förbereda mig inför veckan som kommer. Det kommer bli en vecka med nervositet, besked och kanske ledsna miner.
Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards